Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zitau

18. 8. 2011 21:42
vyznamenání za vraždy

Názor který mám vychází jen z obyčejné slušnosti která se vytrácí.Pokud útěk za svobodou je zalitý krví kohokoliv není a nebude nikdy z nikoho hrdina.Jinak jakákoliv diskuse na obranu jednnoho či druhého názoru je scestná.Naučte se věci či události pojmenovávat jednoduše bez emocí.To znamená vražda je vražda jako bílá je bílá a černá je černá.Nic není mezi tím a pokud si již ted někdo myslí že ano,tak je to zase jasné je to mezi a to není prostě přesný názor.Proto souhlasím s paní Daškovou a vrahy nepodporuji.

0 0
možnosti

Zygota

17. 8. 2011 9:01
Mám život ráda

Vím, že komunisté ubližovali lidem. Když čtu, co se všechno dělo, nestačím se divit. Na své mládí vzpomínám velice ráda. Nic si neidealizuji. V mém okolí neznám člověka, který by tehdy byl nějak ze strany komunistů poškozen, vězení a STB, tak o tom jsem téměř nevěděla. Možná je to tím, že pocházím z vesnice na Moravě a tam měli lidé vždycky hodně práce, doma i na poli. Můžu Vám říci, že tím, že by někdo z naší rodiny spolupracoval s komunistama, jste mě teda rozesmál. Cesty do zahraničí (spíše brigády, jak jsem psala) jsem si zařizovala sama, byly mně nabízeny, od známých, učitelů VŠ. Na VŠ jsem dělala vedoucí studijní skupiny  a později také v kolejní radě. Když nabízeli mým spolužákům vstup do KSČ, mě ho nenabídli! Divné, že? No, ale možná má neustálá spokojenost pramení z toho, že se dokážu radovat z maličkostí, čímž okolí někdy deptám. Říkám si, že jsme tu jen na chvilku, tak se nechci trápit, ani ty okolo sebe. To je totiž moje životní krédo.  Hezký den!

0 0
možnosti

Milazly

17. 8. 2011 9:46
Re: Mám život ráda

Z ničeho Vás neobviňuji - jen si myslím, že jste na tom podobně jako mnoho jiných - vytěsňujete špatné a idealizujete si normální a přehnaně oslavujete maličká plus. Je to normální a bohužel této vlastnosti, která nám mimochodem umožňuje žít a nezbláznit se, využívají pobertové typu Grebeníček, Filip, Klaus a podobní.  A to že nikoho, kdo byl postižen komunismem může znamenat i to, že jste v té době byla "slepá" - stejně tak němci nevěděli o masakrech židů!

0 0
možnosti

aby diskuse neměly sysl

17. 8. 2011 7:54
Nebojácně kopou do mrtvoly

zejména ti, kdo měli okna do dvora vyzdobená hned po poledni 30. dubna a práskali kolegy, kteří se ulili z průvodu.

0 0
možnosti

aby diskuse neměly sysl

17. 8. 2011 7:08
... aneb nic o tom nevím, ale názor na to mám jasný

1 0
možnosti

Milazly

17. 8. 2011 7:06
protřete si oči

Ubohé děti pana Heindrycha, ubohá jeho žena - víte jak museli trpět, když jim teroristé zabili tátu? A že Mašínové nebyli ve válce - to jsou kecy - sami komunisté vyhlásili třídní boj a pokud jste to nezaznamenala (myšleno historicky) asi patříte ke třídě, která stála na straně s komunisty!

2 0
možnosti

marek,voksay.idnes

17. 8. 2011 7:55
Re: protřete si oči

takže pro ty jednodušší : tvrdíte, že Mašíni byli ve válce. OK- přistupuji na vaši hru. Pak je ale nutno je soudit za válečný zločin, kterým podřezání svázaného omámeného válečného zajatce bezpochyby je. Děkuji za potvrzení dříve napsaného.

0 0
možnosti

strasnypes

17. 8. 2011 1:54
Přesně

Ano, Mašínové byli obyčejní vrahové.

Nagelovaní fracci, kteří možná v marné touze napodobit tátu nejdřív kradli, pak s gustem zabíjeli.

Mimochodem, nechápu, proč vykradli to muzeum a pak byli překvapeni, že zbraně jsou jenom atrapy. Nejspíš jim to moc nepálilo.

1 0
možnosti

Milazly

17. 8. 2011 9:53
Re: Přesně

Ano, Mašínové byli obyčejní hrdinové.

To co ví dnes i zlobný plešatý stařík díky médiím, to zas tak známo nebylo - navíc v tom muzeu získali nějaké bojeschopné pušky - jen nevhodné pro jejich způsob boje. Nejspíš to moc nepálí Vám - jak to pálilo Mašínům vypovídá jejich úspěšnost v USA.

0 0
možnosti

Stanislav Drastík

17. 8. 2011 0:14
Souhlas...

...pokud na vraždy odpověděli vraždou...stali se stejnými jako ti, proti kterým bojovali...

0 0
možnosti

Milazly

17. 8. 2011 7:07
Re: Souhlas...

takže čechoslováci co bojovali proti nacismu jsou stejní jako nacisti?

0 0
možnosti

Nomarak

16. 8. 2011 22:26
Souhlasím...

s autorkou...Může se stát, že se vymění režim za jiný a budeme zase oslavovat hrdiny? Vražda bezbranných je vraždou. Kam spěje lidstvo (nebo dospěje), když budeme oslavovat  ty, jenž zabíjejí ve jménu ideálů? Dávám karmu.R^

2 0
možnosti

antizelenka

16. 8. 2011 22:20
stále stejné levicové kecy

ale toto je skutečná perlička :

Mezitím ale hoši dospěli a kdoví proč dostalo hrdinství pachuť nenávisti a krutosti.

že by ta pachuť nenávisti vzikla po zkušenostech s vraždami a bezprávím ze strany komunistů, nebo po pár letech v uranovém dole ?

2 0
možnosti

kaktusak

17. 8. 2011 1:42
Re: stále stejné levicové kecy

Do vězení se dostal za trestnou činnost, tedy oprávněně. Stejně jako drtivá většina odsouzených. Dneska ovšem ze sebe každý kriminálník dělá chudáka politického vězně.

1 0
možnosti

Zygota

16. 8. 2011 20:45
souhlas

Tak nějak to vidím i já, nepamětník, volič pravice u nás,... Neobviňujte mě, prosím, že jsem z řad levice, že jsem něco nepochopila, jen to vidím podobně, jako autorka blogu. Dávám karmu,...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS